Reklama

Reklama

''Wybrany numer nie istnieje''. Problem w bełchatowskim szpitalu frustruje pacjentów

Opublikowano: 11 stycznia 2021 10:45
Autor: Emste

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

wydarzenia Wybrany numer nie istnieje – taką informacje w słuchawce mogli usłyszeć mieszkańcy, którzy w ostatnich dniach próbowali dodzwonić się do szpitala w Bełchatowie. Placówka wyjaśnia, co jest przyczyną tej sytuacji...

Reklama

Mieszkańcy Bełchatowa, którzy chcieliby zarejestrować się do lekarza specjalisty w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II mają teraz utrudnione zadanie. Od pewnego czasu próba połączenia się z infolinią rejestracji jest bowiem niemożliwa. Po wybraniu numeru, najpierw czeka nas chwila ciszy, a następnie komunikat, informujący że... "wybrany numer nie istnieje".

- Główny numer telefonu do przychodni przyszpitalnej, który jest wymieniony jako polecany do rejestracji, a także kilka innych numerów do rejestracji "nie istnieje" od wielu dni. Taki komunikat słychać w słuchawce, że numer nie istnieje. Już nawet nie to, że zajęte albo czekasz w kolejce, tylko po prostu nie istnieje numer. To już chyba przesada – mówiła jedna z mieszkanek Bełchatowa, która zwróciła uwagę na problem.

Szpital tłumaczy, że jest to awaria techniczna, spowodowana ogromną ilością połączeń, które w ostatnich dniach wykonują mieszkańcy Bełchatowa. To z kolei ma związek z faktem, że trwają obecnie zapisy do poradni specjalistycznych. I właśnie ilość połączeń przychodzących, administracja szpitala wskazuje jako przyczynę przeciążenia linii oraz problemy z dodzwonieniem się do placówki, zaznaczając, że taka sytuacja ma miejsce po raz pierwszy. Nie otrzymaliśmy jednak żadnych informacji wskazujących kiedy ten problem może zostać rozwiązany.

Czytelniczka, która zwróciła uwagę na problem poinformowała, że po kilkunastu próbach udało jej się "złapać sygnał" i trafić do kolejki oczekujących na połączenie. Jednak już po kilku minutach telefon się rozłączył.

- Dziś udało się uzyskać sygnał wywoławczy. Po wysłuchaniu długiego wstępu z automatu otrzymałam informacje, że mam czekać i jestem 4. w kolejce. Nie najgorzej, więc czekałam (telefon na głośnomówiącym na biurku). Przez ponad 6 minut byłam "czwarta w kolejce", po czym komunikat nagle zmienił się na "prosimy spróbowac później, telefon nie odpowiada" – mówi bełchatowianka.

Dziś kilkukrotnie próbowaliśmy połączyć się z numerem 44 635 85 55, który na stronie bełchatowskiego szpitala opisany jest jako "Zapisy do lekarzy specjalistów". Problem, najwyraźniej dalej nie został rozwiązany, po chwili ciszy, w słuchawce znów odzywa się głos, informujący, że ten numer nie istnieje.

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu m.in. czytać ekskluzywne materiały PREMIUM dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników i prowadzić dyskusję na portalowym forum i aby Twoje komentarze były wyróżnione.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (28)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • 12 dni temu | ocena +2 / -1

    Pacjent zero covid

    Najlepszy to i tak jest BCM 120 prób połączenia A jak się pójdzie osobiście to słuchawka leży obok aparatu aby miss z nadmuchanymi ustami nie przeszkadzał telefon w pracy

    • 12 dni temu | ocena +0 / -1

      Ktoś

      Niestety takie czasy przyszły tylko teleporady. Ciekawe jak chirurg przyjmuje niedługo zaczniemy operacje w domu robić wycinanie wyrostka domowymi sposobami :)

  • 12 dni temu | ocena +4 / -1

    Anka

    Mnie się udało po kilkunastu próbach( nie ma takiego numeru) i odczekaniu 11 osób w kolejce żeby się kolejny raz dowiedzieć że do lekarza nie ma jeszcze grafiku. Od połowy grudnia karzą mi dzwonić co dwa, trzy dni. Ostatnio mi kazali dzisiaj, a dzisiaj...nie ma takiego numeru. Do "Pacjentki" rejestracja czy uzyskanie informacji przez telefon to nie wygodnictwo droga pani, nie będę się zwalniała z pracy i leciała na szpital, żeby się dowiedzieć kiedy grafik do lekarza sporządzą. To żeby się zarejestrować muszę osobiście, a potem wizyta ..przez telefon???

  • 13 dni temu | ocena +6 / -0

    srovidterror

    NIE MOZNA SIE DODZWONIC I TAKIE SA FAKTY A NA MIEJSCU CZYNNE 1 OKIENKO TAK 1 OKIENKO KOLEJKA 40 OSÓB ZAWSZE

  • 13 dni temu | ocena +3 / -0

    Papcio

    Nie działa to prawda. Po dwóch tygodniach udało mi się dodzwonić do dermatologa!

    • 13 dni temu | ocena +1 / -5

      Chmiel

      Ludzie to nawet numeru telefonu nie potrafią wykręcić. Co za czasy.

      • 12 dni temu | ocena +0 / -1

        Ha ha

        i wszystko jasne, ja próbowałam wciskać, ale jakbym spróbowała kręcić komórką może by zadziałało...

      • 12 dni temu | ocena +1 / -1

        Ania

        Trudno "wykręcić" numer na komórce. Aż tak zdolna nie jestem.:)

  • 14 dni temu | ocena +5 / -1

    dr quinn

    Emeryci i renciści wspierajcie nasz kraj czynem - umierajcie przed terminem

  • 14 dni temu | ocena +12 / -12

    Pacjentka

    Chyba nigdy nie próbowaliscie się dodzwonić do innych szpitali... Tutaj bez problemu można się dodzwonić, wystarczy poczekać w kolejce..a jak mają państwo problem zawsze można udać się OSOBIŚCIE! pozdrawiam wygodnisi🙂

    • 12 dni temu | ocena +1 / -0

      Opik

      Mam 40 km i mam jechać specjalnie? To po jaki ch## te telefony. Prosta kobieto...

  • 14 dni temu | ocena +2 / -6

    Badia

    A ja czekam aż ukarze się reportaż w TVN😀😀😀

  • 14 dni temu | ocena +17 / -3

    Romek

    Sprawa trochę nagłośniona i dziś paru osobom się udało... Cud. A co było tydzień temu, czy miesiąc wstecz?? Dyrekcją tego nie widzi czy nie chce widzieć? Wstyd i hańba. Żeby słuchawki nie podnieść. Pozamykali się jak szczury w szpitalach i ośrodkach. A przysięgę Hipokratesa zakładam że mają za nic.. Żenada

  • 14 dni temu | ocena +6 / -13

    JJ

    Rejestrowałam się w ubiegłym tygodniu i nie było problemu. Szybko i skutecznie.

    • 14 dni temu | ocena +12 / -4

      Tolek

      Chyba poprzez znajomości...

  • 14 dni temu | ocena +3 / -4

    ***** ***

    czas lecz rany,do prezesa zadzwoń LUDZIE -suwerenie!!!!

    • 13 dni temu | ocena +1 / -0

      Strażak Sam

      Prezes to jest już solą w oku niektórych przegranych, wciąż swoje korzyści i pozycja własna ponad normalność ,byle by tylko obronić swoje jeszcze nie zdobyte przyczółki.Audyt powinien być w każdej małej czy dużej firmie w samorządach w spółkach w szkołach w przedszkolach w spółdzielniach.Administracja odchudzona do połowy w dobie komputerów nie powinno być problemów,same korzyści.Suweren utrzymuje całą tą spleśniałą administrację ze swoich podatków i powinien mieć wpływ na działanie tego gremium.Urzędnik błąd naprawia 10 lat i jeszcze obciąża petenta kosztami naprawy,bo stworzyli sobie Państwo z papieru stempelek do stempelka i przykryli to przepisami.Suweren mówi basta.

  • 14 dni temu | ocena +5 / -7

    Tadeusz

    Rejestrowałem się dzisiaj. Odczekałem w kolejce zgłoszeniowej i zostałem obsłużony. Bez problemu.

  • 14 dni temu | ocena +12 / -2

    Strażak Sam

    Po kilku próbach ,można wyjść z siebie i stanąć obok.

  • 14 dni temu | ocena +6 / -6

    ewa

    Dziwne ,bo dzisiaj zarejestrowałam się do endokrynologa na tym numerze parę minut po 12.

  • 14 dni temu | ocena +8 / -5

    Bel tow

    Napiszcie coś o podwyżkach w elektrowni jak związki zalatwily ludzi...gorzej niż za komuny

    • 14 dni temu | ocena +1 / -0

      Andżej

      Co się stało?

  • 14 dni temu | ocena +6 / -18

    Gość

    Co to za brednie, numer normalnie istnieje i wszystko funkcjonuje poprawnie. Polecam najpierw weryfikować informacje a potem je przezywać drogą publiczną.

    • 14 dni temu | ocena +10 / -1

      Pacjent(ka)

      Niestety, żadne brednie. Dziś 9 - 10 numer "nie istniał". Po 10 zaczął "istniec" i byłam 11 w kolejce. Doczekałam się i zarejestrowałam. Ale korzystając z okazji, że się wreszcie na tej linii znalazłam, poprosiłam Panią o wyjaśnienie, gdyż tak naprawdę do tego specjalisty udało mi się dziś, ale po tygodniu prób, gdzie sytuacja była podobna, albo numer "nie istniał", albo się rozłączał.. Pani objaśniła jak w treści artkułu. Zanim się posądzi kogokolwiek o "brednie", proszę zweryfikować. A teraz przeprosić.

      • 14 dni temu | ocena +4 / -6

        Gość

        Zadzwoniłem przed napisaniem komentarza więc naucz się człowieku korzystać z telefonu...

    • 14 dni temu | ocena +10 / -5

      próbnik

      przecież nie działa, przed chwilą próbowałem

  • 14 dni temu | ocena +6 / -10

    Nie dla szczepionki

    Szukają chętnych na szczepienia buhhhaaa

  • 14 dni temu | ocena +15 / -0

    Buchachacha

    Jak na NFZ to tylko teleporadę, jak prywatnie to wizyta w gabinecie